PRUDENTIAL INSURANS

Sunday, March 22, 2015

Spesis spesis ketawa dalam dunia











Hobi aku bila berada dengan orang sekeliling adalah perhatikan orang yang aku tak kenal dan tak pernah jumpa.  Sebab aku suka usha gelagat orang .at the same time kecantikan orang bagi perempuan.


Berikut adalah spesis spesis ketawa yang aku pernah jumpa dan pernah mendengarnya. sila semak kau spesis ketawa yang macam mana :


1. Ketawa slow sambil tutup mulut
Ni spesis ketawa macam kwang soo iaitu spesis ketawa malu malu.kadang belum buat lawak kau dah tutup mulut.ini melampau namanya.


2. Ketawa mengilai
Ketawa mengilai ni khas untuk sekumpulan perempuan yang gedik. kadang dia tahu dia boleh ketawa slow sebab lawak tu tak lawak sangat pun.tapi sengaja tunjuk mengada. mengilai la bunyinya.


3. Ketawa berdekak dekak
Ini selalu kategori lelaki.diorang ketawa berdekak dekak tak hiraukan orang sekeliling.kalau orang lain jeling baru dia slow sikit bunyinya.


4. Ketawa mulut terbukak tapi tak da suara
Yang ni tahan ketawa tapi nak ketawa.apa orang kata.jaga persekitaran supaya tak tercemar.


5. Ketawa sorang sorang
Zaman sekang ramai jek orang suka ketawa sorang bila  bukak hp.korang yang bayangkan jela yang kawan siber diorang tu depan mata eh. diorang tak gila sebenarnya.hehe


6. Tak ketawa langsung
Orang macam ni kau jangan ajak buat lawak.mau sakit hati kau nanti.punyalah penat kau buat lawak tetiba takda ketawa untuk hargai kau langsung.serupa lawak kau tu lawak hambar dalam dunia.