PRUDENTIAL INSURANS

Thursday, August 27, 2015

Pengembaraan 8 orang gadis

Sedang aku membelek album lama lalu terjumpa beberapa kepingan gambar kenangan sewaktu degree. Ah kalau boleh kembali kepada zaman dahulu ingin aku mulakan kembali kembara bersama-sama semua gadis manis ini. Walaupun masing-masing sudah punya tanggungjawab yang lebih besar dalam dunia, kitorang masih sering berbual, berceloteh dan saling berkongsi kebaikan dalam kehidupan. ahh tipu kadang-kadang gosip la sikit-sikit *flip hair*

pernah sekali tetiba aku teringat lirik lagu bertajuk "kepompong" :


lirik dia camni....


dulu kita sahabat teman begitu hangat mengalahkan sinar mentari,
dulu kita sahabat berteman bagai ulat, berharap menjadi kupu-kupu,
kini kita berjauhan kerana sesuatu,
persahabatan bagai kepompong, mengubah ulat menjadi kupu-kupu,
persahabatan bagai kepompong, hal yang tak mudah berubah jadi indah,
persahabatan bagai kepompong, maklumin teman hadapi perbedaan.

semua yang berlalu biarkanlah berlalu,
...............


lagu ni adik aku nyanyi masa dulu kala, aku dengar dalam hati kata dia ni kenapa. syair ke nyanyi. tapi lirik dia sedap la jugak sampai buat aku google ...sindestoca nama kumpulan.



Baru-baru ni sorang baru kahwin. Tahniah ain dan pasangan. Jadi isteri solehah tau. XOXO. muah


Kitorang siap ada impian untuk jadi fairy tale tau tak. Ni muka kartun beserta nama.hehe



Ni gambar cantiknya . hehe



Bila sorang beli maka yang lain pun turut beli





Percutian ke pulau tioman





thanks korang sebab jadi sahabat yang baik walau kadang aku bermasam muka berduka cita dengan kehidupan dunia



Bila ada majlis kahwin coursemate baru semua dapat berkumpul




Kerana kesibukan bukan semua dapat berkumpul sama-sama macam dulu tapi kuharap persahabatan ini kekal sampai bila-bila.



video


Nah lagu untuk korang. Persahabatan bagai kepompong. Mengubah ulat menjadi kupu-kupu.