PRUDENTIAL INSURANS

Wednesday, September 9, 2015

Kemanakah Westlife menghilang

Satu ketika dulu diera 90-an, Westlife merupakan sebuah band terkenal kerana berjaya menjual lebih 50 juta rekod diseluruh dunia.Kumpulan itu asalnya terdiri dari lima orang anak muda yang cukup mengetarkan jiwa gadis diluar sana namun diawal tahun 2004, Bryan Mcfadden mengambil keputusan untuk meninggalkan kumpulan dan bergerak secara solo.Mereka meneruskan usaha giat seni mereka tanpa Bryan sehinggan pada tahun 2012 mereka mengambil keputusan untuk berehat dan meneruskan kerjaya dalam bidang masing-masing.


Shane Filan

Shane mengalami tempoh yang sukar didalam kehidupannya sejak meninggalkan Westlife 3tahun lalu dimana dia diistiharkan bankrup setelah membuat usaha yang tidak berjaya dengan saudaranya sendiri.Penyanyi itu mendedahkan dia mempunyai hutang sebanyak 18 juta pound - satu jumlah yang sangat besar dan sangat mustahil untuk membayar kembali. Selepas mengalami kehidupan yang sukar, beliau kembali ke landasan dan memulakan kehidupan menyanyi  kembali dengan bergerak secara solo.Dia juga mengeluarkan autobiografinya yang bertajuk " My side of life " .

Mark Feehily

Mark telah menceburi perniagaan katering dalam hidupnya. Setelah berpisah dengan tunangnya iaitu Kevin McDaid, beliau memilih perniagaan katering dengan menghidangkan minuman dan masakan panasmengunakan sebuah van bergerak melalui pelbagai acara dan festival diseluruh UK. Namun, Mark tidak meninggalkan karier seninya begitu sahaja kerana dia juga telah mula bergerak solo dan mengeluarkan album yang direncanakan dikeluarkan pada tahun depan.

Kian Egan

Bryan McFadden



King Egan

Kian Egan
Rex FeaturesKian Egan mengambil panggilan telefon daripada homeKian Egan mendapat undian anda di dalam hutan
Kian Egan boleh dikatakan telah mencapai kejayaan yang paling sejak band ini berpecah kembali pada tahun 2012.

Bapa kepada dua anak, yang berkahwin dengan bekas ahli girlband Jodie Albert pada 2008, berjaya menawan semula hati negara apabila beliau dipilih sebagai Raja Rimba dalam ini ITV saya 2013 siri Celebrity.

Mengalahkan pereka fesyen Puteri Diana, David Emanuel dan Emmerdale bintang Lucy Pargeter, penyanyi yang muncul berjaya dari berkhidmat selama tiga minggu di Aussie belukar, bersedia untuk melancarkan peringkat seterusnya dalam kariernya.

Suara IrelandNow Kian membantu lain-lain pemuzik berharap
Sejak itu, Kian telah memenangi peranan jurulatih dan mentor pada versi Ireland bakat popular tunjukkan The Voice.

Kerja-kerja yang berusia 35 tahun itu bersama rakan-rakan hakim Bressie, The Una Foden Sabtu bintang dan S Club 7 ahli Rachel Stevens
Nicky Byrne
WIREIMAGENicky telah meninggalkan nyanyian di belakang
Nicky Byrne telah meninggalkan karier nyanyiannya di belakangnya sejak Westlife berpecah.

Selepas berkhidmat seketika sebagai penari di Strictly, pemain berusia 36 tahun itu yang lebih dikenali di Malaysia sebagai TV dan radio penyampai.

Pada tahun 2012, Nicky dihoskan saluran TV Ireland RTE ini realiti Football Star Seterusnya, yang diikuti sepuluh calon bersaing untuk peluang untuk memenangi tempat di Celtic Football Club skuad belia.

WENNStrictly Come Dancing Live Tour seluar PhotocallAfter bertugas pada Strictly penyanyi kini lebih dikenali dengan membentangkan beliau
Sejak itu, bekas penyanyi yang telah memenangi sendiri pertunjukan hari minggu di Ireland stesen radio 2FM.

Pada bulan Januari 2015, CV Nicky beliau dilanjutkan lebih jauh lagi apabila beliau telah dipilih untuk menjadi tuan rumah National Lottery persembahan baru mingguan permainan di Ireland, The Million Euro Challenge.

Bryan McFadden
Boy band Ireland WestlifeBryan meninggalkan kumpulan pada tahun 2004
Bryan telah terbang solo sejak 2004 apabila dia membuat keputusan untuk berhenti band ini untuk memberi tumpuan kepada kerjaya solo.

Penyanyi itu mempunyai kejayaan yang sederhana selepas meninggalkan Westlife, dan mengeluarkan album terbarunya Pertalian Ireland pada tahun 2012.

Bryan adalah satu lagi ahli band yang telah bertukar bakat beliau kepada TV membentangkan selepas mendarat peranan sebagai hakim di Australia Got Talent pada tahun 2010.

MirrorpixWestlife kepada lokasi di Istana LeslieAfter kerjaya solo yang sederhana berjaya, Bryan juga penyampai TV
Pada bulan September 2014, ITV ditawarkan Bryan siri 30-show dipanggil Siapa yang Melakukan Hidangan yang biasanya disiarkan pada lewat petang.

Tahun ini, penyanyi itu telah menyertai selebriti menunjukkan bakat Dapatkan Akta Anda Bersama yang melihat bintang showbiz bekerja dengan ahli sihir legenda Penn dan Teller sihir untuk meningkatkan kemahiran mereka.

No comments:

Post a Comment