PRUDENTIAL INSURANS

Thursday, April 23, 2015

Part 4 - Makanan di Kuala Selangor : Mee Udang Banjir

Mee Udang Banjir 

Rm 9.00 : Mee Udang Biasa
Rm 13.00 : Mee Udang Galah

Sebab tujuan kitorang memang nak rasa semua makanan yang ada jadi kitorang amik satu jek kongsi 5 orang. Gila lah ini pertama kali dalam sejarah . Tapi buat tak tahu sahaja. 

Ini tempat kelima kitorang pergi dalam masa sehari semata untuk merasa. Masa kitorang dapat mee ni nampak macam cair. Okey mungkin sekadar fizikal rasa mungkin tiptop. Sekali dah rasa alamak, serupa mee bandung cair. udang pun tak fresh dah. Mungkin sebab kitorang datang pukul 3.00 petang jadi tukang masak nya tak sama kot atau memang guna udang yang tak berapa baru. Malam baru tukang masak sebenar datang. Korang cubalah bila ada masa nanti.