PRUDENTIAL INSURANS

Friday, September 18, 2015

Penyebaran benda baik dan buruk. Mana lagi pantas ? Dunia oh dunia


Kiri masa awalan sorang pelanggan yang tak berpuas hati dengan PRUDENTIAL kemudian membuat pengakuan terbuka di media sosial. Ditulis pada 20 Mei yang lalu dan masih disebarkan oleh orang ramai sehingga KINI ( 18 September 2015). Anda tak percaya? Kalau anda jumpa anda lihat apakah bilangan share terbabit meningkat daripada sekarang?. Kanan pulak status post menerangkan semuanya telah selesai. Jika anda lihat kembali post kenyataan tidak puas hati beliau dengan selesainya kes hanya dalam jarak sebulan lebih tapi kenapa kenyataan baik selepas tidak disebarkan sama banyak macam kenyataan buruk tentang PRUDENTIAL sebelum? Kenapa ya? Hurmm anda pikirlah sendiri. Sekarang ni pun aku tengah tengok kenapa kat bawah selepas dia tulis 08 MEI 2015 SEDANGKAN SAAT ITU KENYATAAN penyebaran buruk mengenai PRUDENTIAL belum beliau sebarkan.


Korang kan suka jadi detektif. Jomlah kita sama-sama fikirkan ya.