PRUDENTIAL INSURANS

Monday, March 16, 2015

How we met







Kahkah.

Geli la nak cerita. Aku rasa kalau dia baca mungkin dia muntah la ni.

First time aku jumpa dia..

First time aku jumpa dia dekat ktm johor. Masa tu aku balik daripada matrikulasi NEGERI SEMBILAN naik ktm.
Tiket masa tu harga baru 9 hinggit lebih. Murah kan.


Masa dah nak sampai ktm johor ni aku pun berdiri la dekat pintu gerabak.

Ada bunyi '' J.O.H.O.R'' (Yela maksudnya dah sampai destinasi la sebab tu speaker tu bunyi)

Pintu belum bukak tapi aku dah berdiri siap siaga nak keluar. Then daripada pintu kaca tu aku nampak ada sorang mamat duduk dekat ktm tengah tengok lantai. Pintu pulak berhenti betul betul tempat dia duduk.


Ding!!

Bunyik pintu terkuak lalu terpandang la aku mamat yang duk pandang lantai dari tadi.

Sebenarnya aku memang perhati jek gaya bahasa dia tengok lantai daripada ktm tu nak berhenti sampailah pintu terbuka.

Rupanya rezeki dan dan pintu terbuka aku nampak dia dongak.Pastu masa tu muka dia ada senyum.

Whattt, benda pertama dalam hati aku masa tu '' comel gila mamat ni''.

Ahhaaa.. tulah pertama kali benda dalam hati aku bercakap sorang lelaki ni comel. Mungkin sebab dia tunduk, lepastu masa dia dongak terpandang kau kemudian senyum terus macam WOOOWWW! Meletup.ahahaha..


Ahaaa.. semua tu gambar masa kurus eh.. sekarang pun comel gak.. tunggu fit balik macam dulu..












Mesti korang tertunggu sambungan cerita ni kan. itu rahsia..dia tak bagi cerita nanti korang nak tiru tips kitorang..kuikui







No comments:

Post a Comment