PRUDENTIAL INSURANS

Thursday, March 12, 2015

Cerita Cinta Kita Berdua



Ni zaman coklat pos pujuk




Zaman 2011





Maksud sebalik tajuk?

Sebenarnya nak tulis saja saja era aku dengan dia bercinta dulu.

Ada sekali tu kitorang cerita balik zaman era bercinta dulu dulu. Ingat punya ingat.haha.
Macam nak muntah.

Tunang aku ni dulu kira lelaki yang tak pernah layan perempuan. Dia kata zaman remaja dia dihabiskan dengan kawan lelaki dan motor. Nak mengurat? Jauh menyimpang memang tak power !


tapi takdir menentukan,


Untuk pertama kali dalam sejarah dapat kenal aku.
tup tup terciptalah sejarah dalam hidup dia dapat kekasih mengarut macam aku ni.

Ada sekali tu dia cerita dia naik bus bawak patung panda ( sebab aku nak sangat masa tu). Masa tu mana ada lagi ikon panda macam datuk n bawak ke Malaysia yang mahal sangat sangat . Nak dapat pun susah. Besar la jugak bear nya.

Maka bermulalah misi dia mencari bear panda permintaan awex mengarut dia.

Bawak la bear naik bus sebab nak bagi ke aku.

Tiba-tiba kawan dia nampak. hah habis. Sampai sekarang jadi isu. Dia kata ayat kawan dia bila menganjing dulu sampai sekarang '' aku tak sangka kau macam ni tet'' hahaha


Kesian dia


Sekarang bear tu ada dalam robok tengah main sembunyi sembunyi. Nama dia ''cik pan''. Start daripada tu bila dia datang jumpa aku, dia akan belikan aku sekor bear ke sekor bear jadilah berekor ekor panda bear. hahahaa



Cik pan, adik pan, adik cik pan, pan pan semua ada


Lagi satu untung bercinta dengan orang yang tak layan perempuan ni kau akan dapat coklat setiap minggu. Dulu dia rajin pos ke aku coklat tiap minggu. Cakap jela besar mana mesti ada punya. Masa tu isu cadbury belum wujud lagi.


Tapi sekarang? aku pun tak harap sangat dapat bear dapat coklat tapi cukuplah dua dua mampu jaga hubungan kitorang ni sampai aku jadi bidadari syurga buat dia. In sha allah.



Zaman semester 1 bachelor

No comments:

Post a Comment