PRUDENTIAL INSURANS

Thursday, August 13, 2015

Gigi Gatal

Pernah tak korang rasa perasaan gigi gatal macam mana.
Kedengaran memang agak pelik tapi masa matrik dulu aku pun ada satu geng yang selalu cakap gigi dy gatal.
Mula masa aku dengar memang macam agak sangat pelik.
Kadang aku abaikan jek apa dia cakap sampailah satu tahap aku yang rasa.
Sumpah memang gatal. Faktor dia setelah aku buat uji kaji bila bulu berus gigi kau kembang. Aku bukanlah pengotor sampai tak tukar berus gigi tapi kekadang aku rasa berus tu tak cukup power tuk berus gigi aku ni. So aku tenyeh2 kuat2 tak sampai tiga hari berus tu dah kembang, haha. memang menyusahkan. Dulu boleh lagi terima kalau pakai berus gigi medium. sekarang level hard kot. Soft memang out lama dah. Rasa gigi tak bersih gila bila pakai berus gigi level soft.

Yang tambah stress kalau terbeli berus gigi sepaket besar tapi tersalah amik. Ingat amik medium rupanya teramik soft.. ARGGHHH!.Maka akan terkumpulah dalam satu kotak berus gigi level soft yang tak terpakai. sobsob.


Kalau korang pernah rasa tolong angkat tangan supaya aku tak rasa macam aku layaknya seorang alien yang pelik dalam dunia ni. heehe.. btw member aku kat matrik tu dia selalu bawak gula getah so bila gigi dia gatal dia akan kunyah gula getah tu. Sekarang aku dah tiru aksi dia tu.Terima kasih kawan atas tunjuk ajar tanpa sedar itu. hewhew.

No comments:

Post a Comment