PRUDENTIAL INSURANS

Tuesday, June 2, 2015

Pulau Langkawi Part 8 : Skycab (Cable Car) dan Skybridge Langkawi

Cable Car Langkawi

Naik cable car di Langkawi sebab ketinggian dia memang mencabar sanubari. Luruh jantung bila dia bersedia nak turun.Naik ni berharga RM15.00 bila ada Mykad.




Mula -mula naik muka hepi. Pertengahan jalan muka macam xda darah dah semua orang.




Okey muka berdebar. Pengsan!





Bila dah rasa perjalanan kembali normal maka selfie dululah.hehe. Cable car ni akan ada dua perhentian ya.





Skybridge Langkawi

Ni perhentian pertama. Amik gambar klik sana sni lepas puas naik balik cable car terus jalan ke puncak yang ada jambatan langkawi.




okey letak muka sendiri satu!


muka sendiri dua!




muka sendiri tiga!



okey cukup tiga muka aku pratonton amik gambar dekat perhentian pertama ni.hehee


pratonton muka geng plak. Ni teknik amik gambar yang ana ajar supaya gambar tak nampak sama.

Mula-mula tegak!



lepas tu kekiri pulak




lepas tu kekanan pulak.

okey aku tak berapa kekanan.hehe




lepastu kedepan. 




lepastu kebelakang!.hehe





kemudian buat lah muka terkejut macam ni di pengakhiran.hehe




 Jambatan kaca 

okey drama. Di perhentian kedua akan ada jambatan kaca. Ah tipu. Kau kena jalan kaki dalam beberapa meter untuk sampai kesini. turun naik bukit sampai seliparaku tercabut, kain aku pungut segala daun kering. Nasib baik tak tergolek ke bawah. Jalan ni belum siap, jadi dia buat jalan alternatif yang lain.







okey buat muka buruk sikit. hehe