PRUDENTIAL INSURANS

Wednesday, March 18, 2015

sebab orang tak nak senyum pada kita






orang adalah makhluk yang dikurniakan perasaan yang berkecamuk.kadang gembira kadang sedih kadang emosi kadang rasa nak tumbuk orang lain. Sakit hati juga bila kita bertembung dengan orang tapi orang buat dok dang. malu malu

berikut sebab sebab wajar orang taknak senyum :

1. sebab dia memang payah nak senyum

ada sesetengah orang yang mana dia nak senyum pun payah. mungkin genetik dia jenis yang macam ni. nak kata xda mulut tengok ada, nak kata xda gigi tengok elok jek kalau dia bercakap.

2. emosi dia tak stabil

yang ni masalah. mungkin masa kau bertembung dengan dia, dia ada berjuta juta masalah. loan kereta, loan rumah, loan along, longkang tersumbat.semua masalah dalam dunia ada dalam kepala dia.yang ni kau pulak jangan rasa emosi balik


3. dia rabun mata dia tak nampak

ni of kos la aku. kadang bukan aku xnak senyum bila bertembung. aku memang manusia rabun yang xpakai sangat spek. sebab tak pakai spek sangat la spek aku jatuh dalam longkang T___T.nak kena beli spek baru. contact lens pun aku jarang pakai. hal hal penting aku pakai la.doa supaya ada duit lebih boleh buat lasik dari prof muhaya.amin

No comments:

Post a Comment