PRUDENTIAL INSURANS

Monday, March 9, 2015

100 hari cabaran fit dari Tunang Tersayang

Give me back my boy. eh. eh . eh....

Setelah berbincang bincang kitorang ambil kata putus.


Ms Fiancee : Saya nak tulis dekat blog pasal awak boley

Mr Fiance : Kejap pikir dulu.

Ms Fiancee : Tapi nak cerita pasal 100 hari cabaran awak fit balik

Mr Fiance : Heeee (sengih tunjuk gigi)

Ms Fiancee : Ni kalau tak kurus dalam masa 100 hari habislah tutup la akaun blog saya.

Mr Fiance : Okey boley tapi start kira 10 Mac 2015. Okey?

Ms Fiancee : Okey sahut! 100 hari lagi tengok awak kurus ker tak eh . Kalau tak lingkuplah blog ni. T__T. Saya percaya dekat awak. sobsob * terharu* . Awak xkurus pun okey tapi kalau awak fit lagi lagi okey.



Model utama : Tunang saya
Penulis : Tunangmu yang cantik lagi comel (kahkah)
Masa diperuntukkan : 100 hari bermula 10 / 3 /2015
Masa Penghabisan : Belum habis kira kalender

Blog ini akan berkisar pasal dia mungkin sebulan sekali atau sebulan dua kali mengikut pada kerajinan. Kalau tulis hari hari mungkin menimbulkan tekanan kepada watak utama dan wartawan penyiaran tak berbayar seperti saya.


Btw : Thanks Elina atas idea 365 hari cabaran memasak.
Kitorang tukar jadi 100 hari cabaran fit.



Akan datang ? : Fit macam 2011!




2011 : 64 kg 



2015 : Rahsia. hahaha



07 Mac 2015




No comments:

Post a Comment