PRUDENTIAL INSURANS

Thursday, March 26, 2015

Ramai yang tidak tahu cara mudah menghargai pasangan!










Apa yang aku rasa, aku kongsi. 

dah dewasa ni. 

aku tak rasa hadiah mahal mampu beli kebahagian..

aku cuma nak,

aku cuma nak,

setiap kali aku depan muka dia, 

aku tak suka hp dia dalam gengaman.

lupakan dunia sosial untuk seketika.

entahlah.

aku tak rasa aku sorang yang macam ni.

sebab apa?

sebab dia pun sama.

cukuplah. 

cukup cakap dengan aku.

cukup ketawa dengan aku.

biar takda cerita.

timbulkan cerita.

biar cerita tu dah basi ditelan zaman

biar cerita tu dah lapuk ditelan bumi.

asalkan....

buat cara yang aku wujud depan dia.

Kalau tengok balik kebahagiaan rumah tangga orang dulu.

mereka akan berkomunikasi hari-hari.

agar erat perhubungan yang dibina.

kadang kadang hp penyebab utama perpisahan.